perjantai 8. tammikuuta 2010

Pessimisti yllättyy

Joo, hienosti on taas mennyt 120 ja puoli vuotta viimeisimmästä postauksesta, mutta mikäs siinä. Uuden vuoden alussahan on hyvä aloittaa uusia asioita, esim. säännöllinen kirjoittaminen. Mulla on sellainen kutina, että vuodella 2010 on mulle paljon annettavaa. Tähän asti on ainakin tapahtunut hiton hämäriä, mutta hienoja asioita.

Tänään olin tekemässä vanhempien apuna yhtä projektiluontoista hommaa, kun sain työtarjouksen. Vanhempien yhteistyökumppani tarjosi mulle harjoittelupaikkaa.
Minä siinä sitten seisoin suu auki että "mitä helvettiä, mulle?" ja vastasin jotenkin myöntävään suuntaan. En toki tiedä, oliko kyseessä vain vitsi - koska tilanne oli vähän jännä - mutta aion ottaa siitä selvää. Pitää hoitaa asia vielä työkkärin kanssa. Siitä tulee helvettiä. Sehän sopii.

Ja sitten sisustus- ja vaateasioihin.
Uuden kämpän sisustus on vielä hieman hakusessa, olohuoneesta puuttuu verhot, etc. etc. Kuitenkin hieman eloa tuo vielä pieni eläinpatsas- ja taulukokoelmani. Mulla on jo kaksi pöllöä, norsu ja pari kissaa. Tänään esittelen teille ensimmäisen.
*rummutusta* PÄIVÄN ELUKKA eli PÖLLÖ 1!

Mallina allekirjoittanut, esittelemässä Vartijapöllöksikin kutsuttua kirjahyllymme viisasta asukkia. Kyseisen pöllön on avomieheni saanut lahjaksi, mutta minä taisin rakastua otukseen palavammin.
Pöllö on keraaminen ja ontto, ilmeisesti maalattua saven tyyppistä tavaraa. Erittäin rakas.

Samalla voin esitellä hieman huonosti näkyviä Ikean laulajataulua ja äitini vanhaa mekkoa, joista jälkimmäisestä tulee varmasti aivan oma postaus myöhemmin.
Mekon löysin äitini vaatekaapista ja koska kolttu on minulle sopiva mutta äidilleni ei, koin oikeudekseni anastaa mekon.
Olen rakastunut tähänkin uutuuteen, mutta siitä lisää myöhemmin.

Seuraavia Päivän Elukoita odotellessa, teidän Katariina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti