keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Piruvie.

Lupasin viimeksi esitellä kirpparilöytöjä. Valehtelin, ei semmoisia tullut esiteltäväksi asti.
Mutta mulla on uusi, hieno otsatukka ja uudet, tosihienot farkut, jotka näytän teille esimerkiksi ensi postauksessa! Tänään erilaista asiaa.

Joo-o, nimittäin arvaatteko pitikö mun suunnitelma huikattomasta huhtikuusta.
Niin kovasti kuin peräänkuulutinkin alkoholin avuja ongelmien ratkaisussa, toteutin taas eilen itseäni kittaamalla valkoviiniä, ihan vaan tiistain, uuden tukan ja terassikauden avajaisten kunniaksi. Terassillakin viihdyin sen 5 min, kunnes tuli kylmä. Ensimmäisen lasillisen (lue: piccolopullon) join ihan omasta halustani, kaksi viimeistä minulle pakkojuotettiin. Ainakin uskottelen itselleni niin.
Oli hauskaa pelailla Aliasta ja Heitä Sikaa, nauraa ja olla vaan. Olla pikkuhumalassa.
Mutta tein tyhmyyksiä. Tai puhuin tyhmyyksiä. Koskapa en tekisi tai puhuisi.
Onneksi olen kuitenkin ihan fraîchena töissä tällä hetkellä.
Olen vieläpä tunnollinen, ja otan tämän bloggailuajan ruokatunnista pois. Tai olen iltapäivällä 5 min pitempään.


Nyt muuten ainakin olen hukassa. Mites täältä sitten päästään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti