maanantai 19. huhtikuuta 2010

When you get what you want but not what you need

When you feel so tired but you can't sleep

En ole nukkunut moneen yöhön kunnolla. Mua väsyttää ihan mielettömästi, voisin nytkin mennä nukkumaan. Mutta en vaan osaa. Tämä on kierre.
Ihmettelen suuresti, miksi en viimekään yönä saanut unta, vaikka kaksi edellistä olivat menneet vain muutaman tunnin unilla. Mietin, miten pysyin vielä tänään pystyssä ja tein mielestäni töitä tehokkaammin kuin muutamana aiempana päivänä.
Vain mieli on maassa, eikä mikään - mikä lyhyitä hetkiä sitten kosketti, kutitti massua tai jännitti - tunnu enää yhtään miltään. Pidän kuitenkin hymyn naamalla, koska sellainen minä olen. Sellainen minun kuuluu olla.
Henkinen väsymyskö näyttää näin olemassaolonsa?
Onneksi on toivoa, onneksi on jokunen ihminen, jonka kanssa viihdyn ja olen kotoisasti minä.

When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Uuvuttavuudessaankin sen on vain mentävä niin. Minä olin jo valmis kestämään ihan mitä tahansa itseni kustannuksella, mutten enää uskalla. Pelkään niin paljon sitä tilannetta, etten enää yhtäkkiä löydäkään minua, jonka kustannuksella voisin taas tehdä kaikkea vahingollista.
Kaikkea kevyen vahingollista. Kaikkea sopivan, sopusuhtaisen ja kierolla tavalla hassun vahingollista. Ei mitään tällaista, riipaisevan vahingollista. Tappavan vahingollista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti